بازی

به پیشنهاد دوست وب لاگی باید کتابهای نیمه تمام و نخواده رو اینجا بنویسم

  رمان برف ,نوشته اورهان پاموک * 

 دارم می خونم و جای همه خالی چه لذتی می برم

 مرزها وبرادری نوشته براندا شافر*

 یاشاسین آشکارلیق نوشته مرتضی نگاهی*

  دلم می خواد کتاب سنت و مدرنیته عباس میلانی رو هم بخونم اگه گیرم اومد*

  نوشته های پشت ماشین ها رو هم هر روز می خونم  حتی اگه بخوام سرعت ماشینم و کم کنم وسط اتوبان , این کار رو می کنم و می خونم

4 Responses to “بازی”

  1. خاتونک Says:

    آفرین چه کتابخون !!

  2. lifeb4death Says:

    من که زیاد اهل رمان نیستم ولی می‌دونم پاموک توی کشور خودش مورد غضبه. حتی شنیدم که عقیده دارند جوایزی که برده دلایل سیاسی داشته… به نظر می‌رسه که دست کم شما از اثر این نویسنده داری لذت می‌بری.

    مرتضی نگاهی همین negahi.com هست؟ نمی‌شناختمش… راستی سرچ من با عباس میلانی و سنت و مدرنیته چیزی نداد. ولی مثل اینکه یک کتاب به اسم تجدد و تجددستیزی داره. به هر حال من این کتابها رو هم تا به حال نخوندم 🙂

    ممنون که دعوتم رو پذیرفتی. خوشحال شدم

  3. Ehsan Jahangiri Says:

    salam
    haleton chetore ?
    moshtaghe didiar
    va yashasin azarbayejan
    man ke azarbayejani va azarbayejanlar ra chokh soiram
    ona khater chi ozom da esalatan azarbayejanim
    chokh khoshal oldom

  4. lifeb4death Says:

    ما اومدیم عیددیدنی! آقا سال نو مبارک!

Leave a comment