کلمه

بچه که بودم هر چه دلم می خواست به زبان می آوردم

هرانچه که می خواستم نیز

کمی که گذشت یادم دادند که اینگونه نباشم

اما من خوب یاد نگرفتم

, “شاید بارها به حرف پدر رسیدم که “نباید این طور بود ,باید طوری بود که مردم به ان عادت دارند

اما من می خواهم مردم به من عادت کنند

آدم بدی نیستم , خوب خوب هم نیستم اما سعی می کنم باشم

ولی معتقدم بعضی وقتها کلمات به آدم خیانت می کنند , و ادم اونوقت خیلی بد میشه

من به هیچ کلمه ای خیانت نکرده ام

5 Responses to “کلمه”

  1. خاتونک Says:

    خوبه که آدم به پند و اندرز بزرگترهاش گوش بده!! D:

  2. lifeb4death Says:

    چطور کلمات خیانت می کنند آراز؟…من درست نمی فهمم.ولی اینو میدونم اگر آدمو با خوبیها وبدیهاش بشناسن و بپذیرن بسیار آرامش بخشه شاید چند نفر انگشت شمار هم اونوقت کافی باشه حتی اگر بقیه از آدم بدشون بیاد.

  3. lifeb4death Says:

    پست جدید نمی‌نویسی که یاد بگیریم” عادت” کنیم؟…شوخی می‌کنم هر آدم هر وقت عشقش بود باید بنویسه. امیدوارم حالتون خوب باشه!

  4. lifeb4death Says:

    من شمارو به یک بازی وبلاگی دعوت کردم. ببینید به مذاقتون خوش میاد؟

  5. Ehsan Jahangiri Says:

    taghir kheyli sakhte
    vali maha hamishe majborim ham range jamat beshim
    kash yeki peyda mishod in raviyaro avaz kone

Leave a comment